(( ترفند عاشقانه))!!!

به نام اوست که ما را کرده دوست و به نام تک مکانیک قلبهای تصادفی

(( ترفند عاشقانه))!!!

به نام اوست که ما را کرده دوست و به نام تک مکانیک قلبهای تصادفی

یک دعای زیبا

 

A BEATIFUL PRAYER

 

یک دعای زیبا

ازخداخواستم عادهای زشت را ترکم بدهت./

 

خدا فرمود:خودت بایدآنهارا رهاکنی

 

********************

از او خواستم روحم را رشد دهد

 

فرمود:نه توخودت بایدآنها رشد کنی

 

من فقط شاخ وبرگ اضافی اترا هرس می کنم تا بارورشوی

 

********************

از او خواستم لا اقل به من صبر عطا کند

 

فرمود:صبر حاصل سختی و رنج است

 

عطا کردن نیت،آموختنی است

 

********************

گفتم:مرا خوشبخت کن

 

فرمود:«نعمت»از من خوشبخت شدن از تو

 

********************

از او خواستم مرا گرفتار درد و عذاب نکند

 

فرمود: رنج از دلبستگی های دنیای جدا وبه من نزدیکتر می کند

 

********************

از خدا خواستم کمکم کند همان قدر که او مرا دوست دارد،

 

من هم دیگران را دوست بدارم

 

خدا فرمود :آها،بالاخره اصل مطلب دستگیرت شد

 

نظرات 3 + ارسال نظر

=)) ای ول!!‌ نه اصلا بهم بر نخورد :)
...
خیلی خیلی جالب بود!!!
...
مرسی خبرم کردی
.:.:.
امیدوارم همیشه لبات خندون باشن

گیلاسی 1385,11,20 ساعت 02:27 ق.ظ

جالب بود.... بابا اینا همش حسنه !!

الناز 1385,11,21 ساعت 01:28 ق.ظ http://setare-ye-shab.blogsky.com/

سلام . خوبی؟
مرسی که بهم سر زدی باز هم بیا پیشم خوشحال میشم
وب لاگ زیبایی داری
خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد