(( ترفند عاشقانه))!!!

به نام اوست که ما را کرده دوست و به نام تک مکانیک قلبهای تصادفی

(( ترفند عاشقانه))!!!

به نام اوست که ما را کرده دوست و به نام تک مکانیک قلبهای تصادفی

اولین اعتراف عاشقانه

اولین اعتراف عاشقانه

 

اولین بار

 

که بخواهم بگویم

 

دوستت دارم

 

خیلی سخت است

 

تب می کنم

 

عرق می کنم

 

می لرزم

 

جان می دهم

 

هزار بار

 

می میرم وزنده می شوم

 

دوباره پیش

 

چشمهای تو

 

تا بگو یم

 

دوستت دارم

 

اولین بار که بخواهم بگویم

 

دوستت دارم خیلی سخت است

 

اما اخرین باراز همیشه سخت است

 

و امروز می خواهم برای اخرین بار

 

بگویم دوستت دارم

 

و بعد راهم را بگیرم و بروم

 

چون تازه فهمیدم توهرگز

 

دوستم نداشتی

نظرات 2 + ارسال نظر
احمد 1385,06,14 ساعت 10:05 ب.ظ http://neghab.blogsky.com

موفق باشی

یاسمین 1385,07,02 ساعت 08:40 ق.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
ممنون به وبلاگم اومدی و ممنون از کامنت
وبلاگ قشنگی داری مخصوصا عکس ها که خیلی نازند
امیدوارم بازم به من سر بزنی
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد