(( ترفند عاشقانه))!!!

به نام اوست که ما را کرده دوست و به نام تک مکانیک قلبهای تصادفی

(( ترفند عاشقانه))!!!

به نام اوست که ما را کرده دوست و به نام تک مکانیک قلبهای تصادفی

به نام اوست که اگر حکم کند ما همه محکومیم...

nourmina_love

 

my id is online: nourmina_a@yahoo.com 

 

 به خدا گفتم خدایا چرا اینقدر منو ناز افریدی خدا گفت کجاشو دیدی اونی که به

وبــــــلاگت نظر میده از تو نـــازتره

نظرات 7 + ارسال نظر
وحید 1385,05,29 ساعت 02:55 ق.ظ http://www.ghalb2ghalb.blogfa.com

سلام
وبلاگت قشنگه مطلب خوبی داری
امیدوارم همیشه موفق باشی بای

خودم 1385,06,01 ساعت 01:29 ق.ظ

خیلی بی مزهای عشق کجا میوه کجا

سلام من هم میدونم میوه با عشق یکی نمی شن ولی من برای امتحان این وبلاگ رو درست کردم

[ بدون نام ] 1385,06,14 ساعت 10:05 ب.ظ

تو روحه تو و دختر سارا خانم....صلوات

ونوس 1385,06,20 ساعت 11:09 ق.ظ

باحال بود بازم از این کارا بکن قشنگ بود

سلام از اینکه به وبلاگ ساده من سری زدی ممنون

سارا 1385,07,01 ساعت 12:40 ق.ظ

بابا جان اسم قطی بود سارا گذاشتی ولی خیلی باهال بود

سلام سارا جان
از اینکه به وبلاگ نورمینا سر زدی ممنون میشم
من به خاطر اینکه اسم سارا رو خیلی دوست دارم توی وبلاگم قرار دادم
باز هم به وبلاگ من سری بزن

حیدر 1385,08,12 ساعت 02:12 ق.ظ http://nourmina.blogsky.com

از زیبایی های زندگی در حذر باش
زیرا این زیباییها جاودانه نیستند

ممنون از نظر خوبت امیدوارم که دوباره به وبلاگ ساده من نظر بدی ممنون میشم
مدیر وبلاگ احمد

نازنین 1386,03,20 ساعت 09:54 ب.ظ

سلاممممممم

خیلی قشنگ بود امیدوارم بهتر از اینا بشه

خوشحال میشم بهم میل بزنی
منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد